Halo و توسعه دهنده 343 Industries در حال بازنشانی هستند، با برخی تغییرات اساسی در فرنچایز نمادین. 343 Industries یکشنبه اعلام کرد که تمام بازیهای Halo آینده در Unreal Engine 5 شرکت Epic Games با چندین پروژه جدید در حال توسعه در حال توسعه هستند. استودیوی جدید متعلق به مایکروسافت که به عنوان “فصل جدید” برای این سری شناخته می شود، در حال تغییر نام تجاری به Halo Studios است و تغییرات گسترده ای در عملکرد آن ایجاد می کند.
بازی های Halo متعدد در حال توسعه است
در مسابقات قهرمانی جهان Halo، 343 اولین فیلم Halo را در Unreal Engine 5 ارائه کرد که سه محیط مختلف و قهرمان سریال Master Chief را به نمایش گذاشت. 343 گفت که این فیلم مربوط به یک بازی Halo در حال توسعه نیست، بلکه بخشی از پروژه “Foundry” است که به عنوان پایه ای برای بازی های Halo آینده عمل می کند.
این استودیو تایید کرد که چندین بازی Halo ساخته شده در Unreal Engine 5 در حال توسعه هستند، اما از ارائه هیچ جدول زمانی برای آن عناوین کوتاهی کردند. 343 آخرین بار روی Halo Infinite که در سال 2021 عرضه شد، کار کرد.
به Unreal Engine 5 بروید
علاوه بر تغییراتی که در Halo ایجاد شد، 343 اعلام کرد که در حال سازماندهی مجدد و تغییر نام خود به Halo Studios است تا منعکس کننده شروع جدید این فرنچایز باشد. با تغییر به Unreal Engine، توسعهدهنده به جای صرف زمان برای اصلاح موتور Slipspace خود، بیشتر بر روی ساخت بازیها تمرکز خواهد کرد.
کریس متیوز، مدیر هنری این استودیو، در پست ایکس باکس وایر گفت: “با احترام، برخی از اجزای Slipspace تقریباً 25 ساله هستند.” او افزود: «اگرچه 343 به طور مداوم آن را توسعه میداد، اما جنبههایی از Unreal وجود دارد که Epic برای مدتی در حال توسعه آنها بوده است، که در Slipspace در دسترس ما نیست – و برای تلاش و تکرار آن زمان و منابع زیادی صرف میشود.»
منبع: gadgets360